Tuesday, June 1, 2010

yuna tak sombong..

heyyaa,,tiga hari lepas kan saya pergi YOUTH 10 kat pwtc..ye lah saya kan muda,,so wajib g sana..ahaha,,.joke2..best gle..ap yg best?!! best cuci mata tengok pemuda2 Malaysia yang encem..isshh2,,xptot btul..actually tu memang tujuan utama,eyh bukan2...sebenarnya mak yang ajak..before nie ada kawan ajak tapi malas nak pergi.then ari last tu mak umpan

mak :"kat sini banyak mamat2 ncem,,ko xnak datang ke??!"
saya:"ye ke mak?!!jap 5 minit lagi wada sampai.."
(ngee~~bohong je..mak xcakap camni pown,.ada lah mende lain mak umpan,,)

excited nye pasal saya pown datang,,ahaha..diorang buat banyak promosi untuk budak2 yang masih MUDA,,.ahaha,harap xd sapa terasa yaa..

ad satu kaunter tu kan,,dye just suruh isi borang, jawab soalan yang dia bagi,,then taw tak dapat ap??!! sebijik keta MYVI...dasyat kan,,senang2 je dapat keta MYVI..bertuah betul pemuda2 di Malaysia..



ahaha,,yaa2,,itu hanyalah DUSTA belaka,.harap jangan percaya yee..hehee..sebenarnya diorang bagi sebuah PENDRIVE. err,sebuah ke?! ke sebijik?! ke seulas?! eyh,.ahha,,dah xingat penjodoh bilangan,,.Comel sangat..tapi just 1gb je lah..ahhaa,,tapi saya dapat 5 gb..cuba teka camne saya boleyh dapat 5 gb..PANDAI..hhehe,,isi lah borang sampai 5x..pastu dapat lah 5 bijik pendrive..pandai x?!! ahha,,tapi bila dah isi borang janganlah hantar kat orang yang sama,nanti dye cam..kan susah,.


hah,camtu lah pendrive nye..dye boleh nyorok dalam pen,,so,pasnie xd lah kes curi-mencuri pendrive..kita juz bawa ke hulu hilir pen tu je..xd sape perasan yang dalam tu pendrive..kreatif kan?!

eyh sebenarnya saya xnak cite pasal pendrive saya nak cite pasal YUNA.hari last tu dye datang kat pwtc coz dye kan duta untuk Libreese.Libreese tu apa?!! aiyoo,,mane leyh gtaw..hanya orang perempuan je taw..ahaha.korang pernah tengok iklan dye kan.errmm,,xp ak upload video ni untuk korang,yang mana xpernah dengar,,



pastu ada lah sesi bergambar,,perrghh~~ramai orang,.laki2 pown sibuk nak tangkap gambar.nyampah..ahhaa.then,adik saya ni minat yuna..dye pinjam nset saya nak tangkap gambar yuna.saya bagi lah,,ngee~adik saya kecik menyelit2 xdapat full nye gambar.ada je mamat2 menghalang.tapi adik saya tak berputus asa.dye terus menerus mencuba tangkap gambar yuna yang cun. Then,diorang cakap."okey sesi bergambar dah tamat." adik saya still tak berganjak kat situ selagi tak dapat gambar yuna. ngee~~tiba2 je kan yuna datang kat adik saya.dye amik nset saya then..klik,,yaa akhirnya adik saya dapat juga bergambar dengan dia..ni gambar mereka.even,gambar ni tak jelas..tapi adik saya sangat gembira..antara ramai2 dye terpilih.yuna datang sendiri kat dye untuk bergambar..xmacam orang lain.diorang yang terhengeh2 kat yuna,..ahaha.best kan,.klu suma artis camni..xsombong..^_^

7 comments:

  1. OMG. yuna tuu =)) best gila adik awak dpt tgkp gmbr dgn dia. kite suka dia. dia baik kan. aduhh, kan best klu dpt pegi youth '10 aritu. sedih ni. haaaa~

    ReplyDelete
  2. yup,,besh gila syue..kita pown xsangka oowhh dye dtg kat adik kita,.tu lah syue bkn nak pgi..kita pown pgi ari last dye..

    ReplyDelete
  3. ekekekekekekekek

    dia cool!

    ReplyDelete
  4. jane : yaa..dye sangat cool..

    ReplyDelete
  5. hai awadahh! hee.
    bestnye adik awadah, terpilih tu, huhu kite dahla suke yuna! ;D

    ReplyDelete
  6. hai asma'..hehe,,
    a'ah..besh kan..kte jeles dowh..awk ske yuna gak yee?!

    ReplyDelete
  7. hehahha ye ke
    thx add cmmt. =) follow yah!

    ReplyDelete