Wednesday, June 2, 2010

Tetamu tak diUNDANG...

ngee~~korang fikir apa saya nak cerita,,cam seram je kan. Saya nak cite ke xnak yee?!! jap saya fikir dulu..ermm,,xp lah saya dah xcited nak cite nie..so,sape2 yang ada lemah jantung ke,,xkuat badan ke,,xcukup lemak ke,,lagi2 orang cam syue.baik xyah baca..ahaha,,syue jangan marah taw..sape suruh tutup mata tyme tengok paranormal activity..kita ngan amin gak berani.hehee..

Actualy kan,,2 hari yang lepas ada tetamu yang tak diundang.grr,saya rasa cam xcaya je,.berikut adalah butiran2 kejadian :

tempat kejadian : kat tempat keje saya,telco&post sri gombak.

masa kejadian : err,,dalam pukul 2-3 kowt.

mangsa kejadian : saya ngan kawan saya.

masa tu kami tengah syok2 mengonline *haha,,tyme keje pown boleyh on9..teruk kan kami..takpe,,dah xd keje kami online lah..kan dah ada keje tu..ahaha..then,suddenly,tiba2 *bpe bnyak nak tiba2..ada customer datang. Dye nak buat services poslaju. dah dye datang kat kaunter saya,terpaksa lah saya layan. Dalam hati..'sibuk je datang tyme aku tengah syok2 on9..' Ya Allah kalau bos taw perangai saya camni,dipecatnye saya. Dahlah makan gaji buta..keje xd banyak mana,,asyik on9,,gaji sampai 800.teruk betul..ini nak menrungut2 lak..isshh2,,apa punya manusia saya nie..

So,saya pun dengan hati terpaksa melayan pelanggan itu,,tapi bila saya pandang pelanggan tu.terus melayan dengan ikhlas xde dah terpaksa..ahhaa,,sebab apa?! sebab dye sangat hensem..cehh~~teruk nye saya..*ada juga manusia camni yee?!!ada,,saya lah tu,, tapi saya pandang sekali je,,sebab dye sangat hensem..tak boleh pandang lama2..*ceehh~konon baik lah tu..dah habis menguruskan pelanggan dan sejurus dye blah..kawan saya tanya nama pelanggan tadi.tak sempat saya sebut nama dye,.kawan saya dah menjawab dengan betul..peerrghh~'terer je kawan aku ni'..err..korang2 mesti pelik camne saya boleh dapat nama mamat tu..ye lah kan dah cakap tadi dye buat poslaju,.ofcoz dye tulis nama dye kat form tu,..tapi saya masih pelik,camne kawan saya kenal mamat hensem tadi..so,nak merungkaikan segala persoalan saya.saya tanya lah kat dye..
saya : "weyh mana ko kenal mamat tu?? ko curi usha tadi yee?"
kawan : (dengan muka bangga) "lah ko xkenal dye ke?!! tu Halim lah.."
saya : "sape halim weyh,,Halim othman?!! xlah..dye muda lah.."
kawan : "ngok lah ko nie..xkan Halim Othman.,dye Halim kump Devotees.."

saya pun ingat balik muka hensem dye..lain memang lain muka dye..sekarang makin hensem.saya pun mencari gambar Halim di pakcik google..then saya compare..ngee~~xde lah jauh beza.cuma dye pakai spek je,,tu yang lain,.korang xkenal yee?!! tu lah artis Malaysia xkenal,,artis Korea gak kenal..Justin Bieber gak kenal..tengok cam saya..*ahaha,,sebenarnye bukan kenal sangat pown,,taw nama kumpulan je,.tapi kira oklah tu.

hah,,cuba teka mana satu halim.?!! ngee,,xpe lah saya gtaw yang mana.,yang paling kanan tu..hensem kan?!




tengok tu hensem kan?!!

okay,,dah tu lah TETAMU TAK DIUNDANG,..ngee~kalau saya taw itu ada lah halim..mesti saya bergambar dengan dye..tapi macam lah Halim nak..pape lah saya nie..,ahaha,.xpe saya sempat borak2 ngan dye..peramah lah dye,,xsombong..nanti dye datang lagi saya nak borak ngan dye lama2.*nanti tu bila?!! .nanti lah,,kecoh pulak..ahha..-The End-tak seram pown..lah mana ada saya cakap seram,,xlah..^_^








2 comments:

  1. huh2 x de la hensem mane pon...hensem lg ehem2..hahaha

    ReplyDelete
  2. eleh dalam ni xhensem,,klu ko tgok dpan2,,perrghh~~hensem dowh..

    ReplyDelete