Tuesday, June 22, 2010

selamat tinggal


yaa,,diisytiharkan hari ini merupakan hari last saya bekerja di Telco&Post Sri Gombak. sob2..T_T tetiba sedih menyelubungi pulak.. bos baik ngan saya.,tapi saya selalu kutuk dia,,ahaha,,*psst bukan kutuk,,gurau2 je..hehe.. tadi sempena hari terlast saya bekerja disini,,bos belanja pizza maa..perghh~~kenyang gilak. bos tak abeh2 tanya soalan yang sama,,penat saya jawab soalan yang sama,,haha,, "apa awak dapat sepanjang 6 bulan kerja kat sini??" "err,,aa.aa..ehhmm......" ahhaa,, tak tak.. "saya dapat keyakinan untuk berkomunikasi dengan orang..." ececehh...jawapan nak artis gak..

percayalah,,bekerja sementara ni best,,bukan best dapat gaji,,dapat pengalaman...dapat pakwe sekali,,haha,, *jangan contohi diriku,,niat tak betul,..tak dapat post panjang2 lah,, esok kena siap2 kan barang untuk berlepas ke terengganu,,rongger2 ngan kawan buat kali terakhir..

p/s: thanx boss..halalkan gaji kami if,,gaji tak setanding dengan kerja yang kami buat,,maklum lah makan gaji buta,,

No comments:

Post a Comment