Wednesday, June 9, 2010

bila hujan turun

"lalu hujan turun kita basah bersama ,,Masihkah kau ingat,,Masihkah kau ingat" ingat xlagu nie?!! ahaha,,tetiba teringat pula lagu lama ni.ye lah sekarang kan asyik hujan je.tak pasal2 keluar lagu nie.kepada sape2 yang tak pernah,,jarang,,dengar..ingat2 lupa..saya upload video lgu lama nie..



eiii,,apa jiwang2 nie..ahhaa,,korang sume ni memang jiwanglah..ishh2.haha..okay..saya nak cite ni bila hujan turun..npe ngan hujan turun?!! biarlah hujan turun, ,ngee~~memanglah biarlah hujan turun..tu kan rahmat dari Allah untuk kita..tapi saya tak suka.. bukan tak bersyukur.tapi........... setiap kali hujankan mesti ada makhluk2 Allah nie 'berkampung' kat kaki lima tempat kerja saya.serammm..>_<.. nak taw makhluk apa?! grr..ni hah,,ANJING..kenapa dia tak takut ngan saya hah?!! bos saya halau,,rilek je dye pergi tapi bila saya halau dye dah nak blah pastu u-turn balik sambil menyalak kat saya..ahaha,yee2 je dah confident dapat halau anjing last2 dye patah balik,,fuuhh,,selamat sempat lari balik masuk office.ingat lagi first tyme nak datang kerje,mula2 lagi dah 'disambut' oleh anjing2 nie..lari lintang pukang masa tu dengan pakai baju kurung.kelakar2 saya ngan kawan saya,,nasib baik ada pakcik cina ni selamatkan,,kalau tak,,walahualam.

Tapi selalunye kalau hujan nie lah saya mengambil kesempatan,,ahaha,,saya kol mamat cina yang hensem dekat tempat keje saya..yee..dye jadi HERO saya..ahaha,.alah bukan nak menggatal pown,,nak mintak tolong je,xbaik sangka buruk..ishh2..

No comments:

Post a Comment