Friday, June 4, 2010

Malaysia femes apa..^_^

ahah..korang sume tau tak Malaysia femes dowhh..sampai negara2 arab pown taw negara kita yang kecik kenonet nie..apsala saya cakap camni lak,,tetiba je main cakap negara arab taw,,macamlah saya pernah pergi kan?! ahha,,actually memang saya tak pernah pergi sana,.tapi di facebook saya telah berkenalan dengan seorang sahabat dari negara arab.perempuan lah,,ingat saya ni gatal sangat ke..ahhaa..then kami pown btukar2 cerita..dye cite negara dye..saya cite negara saya..ahha,,bosan dowh cite pasal negara,.xde topik lain..lagi2 dye lah yang excited cite negara dye,,aicchh~~terpaksa mengiakan,,haha..teruk2..jangan lah jadikan saya sebagai contoh,,huhu..

Di Antara perbualan kami adalah seperti berikut,,.



okay abaikan grammar bi kami,,.haha,,dah kata dye org arab,,kami guna bahasa yang kami fahamlah,,hehe..

tengok lah excited nye dye dengan Malaysia,,haha.

korang tak rasa bangga ke negara kita dikenali..hehe..saya ada lah rasa bangga..tapi tak tahu nak cerita apa kat dye,.hehe..maafkan saya Malaysia coz tak promote negara sendiri..kalau saya jadi promoter confem direject..

2 comments:

  1. tq dtg mengomen dalam blog http://myfirst-tutorials.blogspot.com... ada masa masuklah dalam http://myvitrd.blogspot.com... boleh kongsi maklumat

    p/s: nice blog.. nak jana pendapatan melalui blog boleh rujuk blog http://myfirst-tutorials.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. welkame..^_^,,okay saya akan melawat blog tu,,anyway sila beri tunjuk ajar yee..

    ReplyDelete