Wednesday, June 16, 2010

payung

pheewwiitt~~ ahhaa,,ni kowt suara2 sumbang yang kita selalu dengar bila ada perempuan MUDA pakai payung. Nak perempuan MUDA je,bila makcik2 lalu senyap je..hormatlah katakan,,hehee. Tulah manusia. hey2 kenapa dengan payung?!! err,,nape yee..? entahlah..hahaa,dekat tempat keje saya kan ramai orang cina,rata-ratakan saya tengok diorang sentiasa berkepit dengan payung. Tak pernah lekang. Err,,perempuan lah,,kalau lelaki cam pelik je..ahhah,,tak dapat bayangkan lelaki pakai payung kalau tak hujan.
err,,yang ni MACHO lah..hehehe..

hari tu kan kawan saya nak pergi bank. Dye pergilah ngan auntie cina ni. Err,taw tak balik pejabat je,muncung mulut dye mengalahkan cecorot..*tipu je,,hehee..saya tanya lah kenapa dengan dye..hehe,,taw tak dye cakap apa.?

"ko taw tak tadi madam Yong tu pergi bank dengan aku,ada ke dye bagi aku pakai payung..."

bhahhaa,,terguling2 saya gelakkan dye. Ye lah mana nak tergelaknye,bank dengan pejabat takdelah jauh sangat. Seberang jalan je. Lepas kawan saya cerita saya pergi ke luar tengok cuaca.. 'tak panas pown..cahaya matahari pown tak nampak lagi.' awal pagi pukul 9, matahari pown ngantuk lagi. *err,,kat sri gombak ni lah..hehe. Dye kata masa perjalanan ke bank, ramai orang pandang dye pakai payung,,hahaa.. eyh nak tanya pelik ke pakai payung if tak hujan hah?!

No comments:

Post a Comment