Friday, June 11, 2010

ayim terkeluar :'(

wahhh~~sangat2 pelik entri nie..sekarang orang tengah DEMAM BOLA,,saya cite pasal MENTOR lak,,haha,,tengok lah blog2 yang lain penuh dengan entri pasal PIALA DUNIA..fuhh,,xlarat eden nak baca pasal bola.Dasyat kan bola nie nye aura..tak kira jantina,,demam melanda kat semua jantina,,perempuan,,lelaki,,pondan,,pengkid,,eyh,,hahaa,,dua je jantina.lelaki atau perempuan. takde banyak2 jantina eyh.haha..semalam tengok mentor,,cehh ingat ayim akan mara ke separuh akhir..ye lah protege abang Mus.Hebat tu,, memang tak sangka kowt dye terkeluar..sob2...cehh,,emo pulak,.hahaa.tapi memang tak sangka *lah,,dah lah tu,,dye dah kelua dah..
sepatutnye Adi yang keluar *lah ko ni nape awadah,,xabeh2..hehe,,ye lah semalam kan Ally ada interview peminat2 diorang..

Ally : kalau (Adi/Mohamed/Ayim) dapat masuk separuh akhir.awak nak dye pergi dengan sape?!
penyokong Adi : Saya nak dye dengan Ayim,,sebab Ayim hebat. *eyh ye ke?! lebih kuranglah
penyokong Mohamed : Saya juga nak Mohamed dengan Ayim.mereka serasi.
penyokong Ayim : Saya nak Ayim ngan Mohamed.

hah,,tengok tu ada dua penyokong Ayim..ramai nak Ayim masuk separuh akhir.tapi kenapa dye terkeluar.. >_< MENTOR tu,,yang minat Ziana Zain. muka dye ala2 Tomok lah,,sekali pandang..




tapi masa nyanyi ni tak nampak sangat,,bukan tak nampak sangat..memang tak nampak..haha,,mata spero..

gila fanatik lah abang ni dengan Ziana Zain,,salute sama kamu lah bro..ahha,,dulu kecik2 saya minat Ziana Zain gak..hehe..hebat2 hafal semua pasal Ziana Zain..saya maybe tak seterer abang ni lah..hehe.ok full stop pasal MENTOR,,yeah..

p/s : tadi masa nak lunch kan jumpa HALIM devotees..perrgh~~hensem.makan kat restoran sama maa..kami duduk setentang..phewiit~~ahaha..atiqah,jangan jeles taw..^_^



2 comments:

  1. yeah padan muka dia keluar..ak x suka dia...bajet je lbh..huh2..go ila go...

    ReplyDelete