Friday, December 23, 2011

why u still single? =;='



"Muka ko.,cam muka orang ada boyfrienndd lahh.." =;='

ooohh..ada eyh muka orang yang ada boyfriennd ngan orang takde boyfriennd?? Kalau macam nie senang lah skett.. takde lahh orang yang single terhengeh-hengeh nak tackle awek/boyfriend orang. Takdelah dye pusing-pusing kan kepala hotak dye pk "dye dah berpunye ke blomm??" Sekali aku rendam jugak kawan aku kat depan pantai kolej. Memadai je nak baca airmuka orang yang ada boyfriend ke tak. Haiisshh..


Itu aku tak kisah lagi, sukati ko lah nak baca orang tu ada adekk bape..pakwe bape.. yang buat akuu HOTTT setufff ada lah seorang hamba Allah berceramah dekat aku.


"Takkan dalam 19 tahun(masuk 31 dec ni) ko hidup takde sorang pakwe kot??Ko kena cari pakwe sekarang pastu cepat-cepat cop. kalau tak hidup ko bermadu lah nanti.."


HAHAAA.,.okayy..memang dye cakap benda tu cam petikk bunga kat tepi-tepi jalan kan. Bolehh main cop-cop. Kalau macam tu aku cop Farid Kamil lahh.. boleh takk?? HAIHH..Apa ko taw orang yang takde pakwe sekarang confemm2 hidup bermadu lah.Ntah-ntah ko yang ada pakwe yang bermadu kot..OPPPSsss. terlepas sudeyhh.



*kalau ada button macam nie takpelah jugak.Bila putus
tekan je button nie..dapat terus. tak gituu?? ><

Lekkkluu.aku baru nak masuk 19 tahun. masih MUDAA lagi kan.. so, better aku fokus -kat study daarii pusing-pusinngg pk kan benda nie. Bak kata lecturer aku, "takpayah terhengeh-hengeh sangat nak bercouple2.. hidup nie pusing2 je. Last-last sekali korang akan jumpa pasangan yang korang takpernah bercinta. Buang karan je couple ngan ramai2 orang." Oooppss,.mesti tak setuju ngan ayat dye kan. Nie berdasarkan pengalaman dye lah. Aku taktaw nak komen apa. HAHAAA..

Kepada mereka-mereka diluar sana yang ada pakwe tu.,.takpayah lah bangga-bangga sangat korang ada pakwe.. aku tak pernah kisah pown. Selamat berbahagia lah bersama pakwe korang yee.. peacee!! :)


p/s: lagii pown I dengar cakap makbapak I. Mereka yangputuskan segala2nya.Semua kawan laki I kenal kan kat mak I,..sume tak berkenan. cuma sorang je dye suka tapi sudah berpunya lah.. ^^

No comments:

Post a Comment